Seriale low-budget marca ,,Romanica de 2 lei,,

Aseara, inainte de somn, de regula, deschid tv-ul, nici eu nu stiu, ca oricum nu e nimic interesant decat catastrofe si balbe, insa imi place sa imi proiectez o imagine frumoasa, pozitiva, pe retina, ca apoi sa am somnul linistit.

Ei bine, nu am fost inspirata last night, caci dau, din intamplare pe un post respectabil de televiziune, unde o mizerie de serial romanesc ma frapeaza, facut parca cu persoane agramate, neprofesioniste, platite cu ora. OMG….dar ma gandesc, cati studenti la UNATC sau la alte facultati, realmente talentati, asteapta o sansa sa se evidentieze, dar cu toate astea nu o fac in astfel de ,,show-uri,,? De ce? E simplu ! Au DEMNITATE, domne ! Fapt rar, in ziua de azi, cand domina prostia si ,,tembeleviziunea,,

Ok…so neavand ,,material didactic,, ne apucam si cautam persoane normale, cica normale, carora le dam ,,onoarea, sansa,, ahhh ce patetic..sa improvizeze, sa se implici trup si suflet in asumarea rolului, care culmea, mereu e unul isteric, penibil. Personajul trebuie sa fie agramat, idiot, tamp, ea sa fie ,,usoara,, nu literalmente, ci ,,pa,, bune, sa se vada cat e de vulgara, naturala, eventual cu replici nonsens, buzitele cat mai tuguiate si o privire ca a magarusului la portita. Sa i se impleticeasca limba la fiecare fraza, pardon, propozitie, ca fraza deja e prea lunga si necesita un procedeu intelectual avansat, de a lega subiectul contextual….asa…sa fie cat mai irezistibila dar si inocenta, ma intreb oare cum? Aaaa….punandu-si mainile in sold, frecandu-si genunchiul stang de ala drept, penetrand cu limba buzele partenerului in asa hal incat efectiv il inneaca??? …El…trebuie sa fie tipologia ,,bad boy,, cu geaca ,,di pieli,, barba quattro giorni si muci in nas, care sesizabil, il deranjeaza si se scarpina de zor in plina emisie, regizorul spunand,, E ideal, asa, mai cu putere, si in nara dreapta mai ai niste resturi ! ,,

Penibil…ca tot ce se intampla in Romania, unde este dictatura non-valorilor, dar cu ce am gresit noi astia, care realmente ne-am chinuit sa ne facem un drum in viata si inca luptam contra curentului,, Boc si Basescu,,…

Iti lasa un gust amar si un zambet ironic tot ce se intampla, cel putin mie, si revenind la serialele de tot kkt daca mai esti si in regie si vezi cum se ,,misca,, treaba, chiar ca iti produci varsaturi, inconstient, mai ales daca esti alergic la prostie. Greata mea a fost accentuata, cand mi s-a propus sa apar intr-o astfel de ,,minunatie,, si ma gandeam…,, hmm…suna interesant, oh daaa…,, cand am vazut cine ce si cum, am zis…,,Hasta la vista, baby !,,:))

Apreciez oamenii de calitate, da, avem si din astia, gen regizorii : Mitulescu, Florin Serban, Munteanu, Puiu, care domle’ chiar au dat lovitura cu filme, aparent simpliste, care insa au avut un succes teribil la Cannes, plus ca au adus celebritatea lui Pistereanu, un pusti, al carui destin s-a schimbat radical,Anda, care e o fata chiar cool si a multi altora. Au facut o treaba buna, nu cu un buget urias si au demonstrat ca nu numai in timpul lui Nicolaescu, romanii au talent!

Asa de incheiere, stima si respect pentru oamenii de caracter, care stau in umbra si ies la lumina in momente cheie ale existentei noastre, daruindu-ne o viziune usor indulcita a realitatii.

