Anonim

Asa ma simt. O anonima. E un sentiment care imi formeaza o stapanire de sine si un focus optim pentru ce vreau sa realizez. Nu-mi place sa scriu despre planuri, idei sau ce o sa se schiteze. In sufletul si mintea mea e viata, freamat. Am realizat ca iubesc sa privesc cu cateva ore inapoi si sa vad cum au capatat contur lucrurile, ca mai apoi sa le exprim si sa am acel zambet…Nu uit clipa cand am pozat calul din imagine. Se oprise ca si mine. Eu fugeam de multe, el la fel, pana la un moment dat, cand si-a scaldat temerile…M-a lasat sa-l admir si sa il imortalizez. Un anonim.

Cred in vise. In cele realizabile. Cred ca se pot infaptui minuni in privinta celor care au credinta si fac ceva concret in privinta asta. Uneori e bine sa pleci si sa te detasezi de toti si de toate, iar la polul opus este benefic sa fii in centrul vartejului …M-as bucura sa am capacitatea de a explica anumite fapte, de a invalui acel vas spart, cu dragoste si un material pretios. Am invatat insa ca pentru a restaura ceva, trebuie sa ai talent si daruire. Cum as putea face eu asta, daca stiu ca treaba mea este cu totul alta. Ca imi doresc ca acea calatorie, a anonimei, indiferent unde si cand se va intampla, sub ce forma, sa fie o opera scrisa de mine, faurita de mainile mele, de visele, sperantele, iubirea mea…

E greu sa explici ca vrei cu desavarsire sa te regasesti, sa nu iti planifici fiecare pas, sa mergi unde ochii tai tind…sa respiri liber, fara constrangeri. De asta nici nu trebuie explicat. Se intampla si atat. Sunt o fire energica, indragostita de viata, oameni, locuri neexplorate. Sunt un foc mistuitor, dornic mereu sa inventeze un nou sentiment. Nu am regrete decat in actiunile intreprinse de mine, nicidecum fata de oamenii intalniti. Din contra. Au contribuit semnificativ la felul in care m-am dezvoltat si au avut rolul lor. Ne reintalnim sau nu. Conteaza ca macar o farama din suflet este ocupata de ei, o multumire, un cuvant, un gand, va exista mereu.

Cochilia e buna, atata vreme cat nu petreci mult timp sub ea, iar cand iesi la lumina, stralucesti, insa autentic, nu doar de aparenta. Momentan ma bucur de un anonimat staruit de oameni pedanti. Momentan zambesc pentru a trai si traiesc pentru a ma bucura.

