Destine

 

Nu cred in intamplari. Cred in destine. In puterea de a ondula parghii catre o infima particula de implinire. Daruind, primesti. Ii multumesc Lui Dumnezeu ca mi-a dat sansa sa ocrotesc 3 suflete. A fost chemarea. In vartejul unei vieti incerte, am regasit un sentiment pur, nobil. Am fost acolo la timpul potrivit. Au fost pentru ca sa fiu eu acolo. Ai fost cu noi. Abandonul capata diverse forme, de la cel sufletesc, pana la cel in care abandonezi o fiinta. Dar asta nu impiedica ca un alt suflet sa te iubeasca si sa iti ofere locul cuvenit. Nu a fost usor dar ma bucur ca am fost acolo cand a trebuit.

Cert e ca nimic nu este intamplator. Poti darui viata unor fiinte care sunt in viata dar nu-si vad, au rostul. Iar asta e minunat. Nu sunt adepta cuvintelor marete si nici a filozofiilor care isi intind aripile dincolo de orizont. Gratitudinea e imensa. Fata de tine si cel care ne vegheaza. Fata de toate acele lucruri marunte si inutile pentru multi, dar esentiale pentru mine. Dincolo de toate, exista suflete. Iar viata e formata din suflete…

